ikln

selamat datang...

selamat datang kawan-kawan..,
thanks coz u all sudi liat blog i yg tak seberapa ini...
sudi2 lah u all write comment at my wall ,..
nice to meet u all...

Jumaat, 3 September 2010

Pekan Song

yahoooooo.., malam nati i akan bertolak ke sibu guna bus Freesia jam 9pm, utk balik ke pekan song. Pekan song ini best punya tempat.. pekan songlah tempat asal saya..., perjalanan dari sibu guna ekspress memakan masa 2jam, bus dari kuching pula pergi sibu 7jam. Perjalanan yang jauh dan lama tapi menarik...
Tiap kali i balik song, banyak kengan indah dan pahit menerpa didalam jiwa, semua kenangan itu sangat sukar dipadam dari fikiran , terutama kenangan yang menyakiti. kata orang, kenangan pahit jangan diingati.., tapi bagaimana setiap kali i cuba lupakan kenangan itu, kenangan itu pulak yang datang menghampiri kedalam fikiran ini.. mengapa begitu sukar melupakan semua itu?
Song ini banyak mengundang kisah cinta ku dengan dia, sebuah kisah yang menyayat hati.. ingin ku coretkan pada semua, biar semua tahu betapa ku cintai dia, tiada yang lain selain dia..., tapi kita dunia kami berdua telah berbeza, namun cinta ini tak pernah mati.., apalah daya, aku ada yang memiliki, dia ada yang memiliki..
josena... di manakah penghujung cinta yang tak pernah layu ini?.....

cukupla setakat ini...,
i nak cauuuu dulu, nak packing barang balik heheh...
josena..., i miss u so much...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Cari Blog Ini